Trening, Video

Bli med på en økt på Ving Camp, da vell?

8. mai 2018

Dagens skriverier er en treningsøkt med partner vi akkurat har gjennomført på Ving Camp Kypros 2018. Denne treningsøkta kan gjøres hvor som helst og med lite utstyr…

Treningsøkt: TRX & RUN

Treningseffekt: Helkroppstyrke, sterkere hjerte og kcal-forbrenning.

Hva trenger du: Deg selv, en treningspartner og en valgfri slynge.

Varighet: 40 minutter.

Hvem passer økten for: Deg som har trent litt tidligere og er ute etter en enkel og effektiv treningsøkt.

Opplegg: En arbeider med styrkeøvelser i slynge og på bakken, den andre gjør løpeøvelsene. Man bytter annehver gang til man totalt har gjort tre runder av alle øvelser-kombinasjonene. Se video for bedre forståelse.

Oppvarming: 10 minutter rolig bevegelse fordelt på følgende måte -> 4 minutter rask gange, 4 minutter rolig jogging og 2 minutt hurtig jogg – uten pauser.

Kombinasjon  1:

• Person 1 i slynge: Hoppende knebøy (10 stk) og armhevinger (10 stk)

• Person 2 med løp: 60 meter hurtig løp.

Kombinasjon 2: 

• Person 1 i slynge: Pistol Squats (10 stk) og stående roing (10 stk)

• Person 2 med løp: Løp 80 meter hurtig løp.

Kombinasjon 3: 

• Person 1 i slynge: Høy Roing (15 stk) og Butterflies Sit Up på bakken (15 stk)

• Person 2 med løp: Løp 20 meter gjør 2 burpees x3

God trening, din spreking!

//Sølve

 

 

 

 

Du kommer til å like

Ingen kommentarer

Legg igjen din kommentar